automatisch hoofdletters in google documenten
a***@gmail.com
2018-06-21 16:00:17 UTC
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het gebeurt!
pe
2018-06-21 16:34:59 UTC
Post by a***@gmail.com
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je
automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het gebeurt!
Wat zijn automatische hoofdletters?
2018-06-21 17:25:50 UTC
Post by a***@gmail.com
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je
automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het gebeurt!
Wat zijn automatische hoofdletters?
Die hoef je niet in te typen...
2018-06-21 17:24:57 UTC
Post by a***@gmail.com
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je
automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het
gebeurt!
U piest tegen de verkeerde boom!
2018-06-21 18:31:02 UTC
Geweldig, de Ijsbeer terug!
Anonymous
2018-06-21 19:09:15 UTC
Post by a***@gmail.com
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je
automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het gebeurt!
Ach tis gewoon troep.
Luuk
2018-06-23 10:10:18 UTC
Post by a***@gmail.com
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het gebeurt!
Ze hebben al voorbereidingen getroffen voor deze functie:
Opmaak / Tekst/ Hoofdlettergebruik/ Elk Woord Met Een Hoofdletter
Cohen
2018-06-23 10:19:15 UTC
Post by Luuk
Post by a***@gmail.com
Google moet in Google documenten een instelling maken waarbij je automatische hoofdletters kan inschakelen. Dit zou geweldig zijn als het gebeurt!
Opmaak / Tekst/ Hoofdlettergebruik/ Elk Woord Met Een Hoofdletter
Jamaar, dat is (meestal) helemaal niet handig! Een automatische
hoofdletter na een punt misschien wel. Hoewel ik zelf dat soort dingen
eerder storend dan handig vind. (Denk bv. aan afkortingen die eindigen
met een punt.)
Cohen
Luuk
2018-06-23 10:44:59 UTC
Post by Cohen
Post by Luuk
Post by a***@gmail.com
[...]
Omdat het inderdaad iet eenvoudig is, om het correct te doen, en dan ook
nog in alle ondersteunde talen, daarom hebben ze Add-On's uitgevonden.

Maar die gaan ook nog (meestal/ te vaak) fout...
--
voorbeeld van een add-on 'Change-Case':
https://chrome.google.com/webstore/detail/change-case/ahpcjlihommmjokggmgpinfpflphlall?utm_source=permalink
joh
2018-06-23 18:37:26 UTC
Post by Cohen
Post by Luuk
Post by a***@gmail.com
[...]
Niet handig, maar vooral: aanmatigend.
Een programma dat denkt beter te weten wat ik wil typen dan ik. Hoogst irritant.

Een automatische
Cohen
VanB
2018-06-23 20:49:47 UTC
[...]