Nomen in memoriam
Izak van Langevelde
2019-01-05 10:44:05 UTC
Ik vond deze week een overlijdensbericht van een zekere heer Vollbracht...
Grinnikend door het leven...
J. J. Lodder
2019-01-06 10:48:29 UTC
Post by Izak van Langevelde
Ik vond deze week een overlijdensbericht van een zekere heer Vollbracht...
Hij liet

Het Is...

op zijn steen zetten?

Jan
BugHunter
2019-01-06 11:25:14 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
Ik vond deze week een overlijdensbericht van een zekere heer Vollbracht...
Hij liet
Het Is...
op zijn steen zetten?
Ik kende iemand die De Dood heet. Echt waar.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
NNK
2019-01-06 11:55:15 UTC
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Klopt. Een oud-commissaris van politie heette zo. Heeft zijn naam
veranderd. Ik zeg niet waarin.
N nk
Izak van Langevelde
2019-01-06 12:00:24 UTC
Post by NNK
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Kuttennaaier ofzo?
Grinnikend door het leven...
NNK
2019-01-06 12:04:10 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by NNK
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
de Rhodes.

Deze is ook grappig:

11. Kloot: Kroon

Geertje Kloot, geboren Volendam circa 1900, kreeg bij Koninklijk Besluit
nummer 76 van 14 november 1968 toestemming haar naam te veranderen in Kroon.

Ze was getrouwd met Harmen Sul.
N nk
BugHunter
2019-01-06 12:24:35 UTC
Post by NNK
Post by Izak van Langevelde
Post by NNK
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
In Den Haag had je dansschool Kroonwijk. Die
heette origineel ook Klootwijk.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
J. J. Lodder
2019-01-06 13:11:01 UTC
Post by BugHunter
Post by NNK
Post by Izak van Langevelde
Post by NNK
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Wouter heeft er geen moeite mee,

Jan
NNK
2019-01-06 12:02:15 UTC
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Een of andere site:
----------------------

7. Hardebil: Hardebol

Johannes Cornelis Hardebil, geboren Amsterdam 27 augustus 1901 en zijn
minderjarige wettige nakomelingen kregen bij Koninklijk Besluit nummer
21 van 1 mei 1948 toestemming hun achternaam te veranderen in Hardebol.
-------------------------------------
Nou dat schiet op zeg. Ik ken dr ook een mop over. Jean de Neuker heeft
zijn naam laten veranderen. Dat is logisch. Hij heet voortaan Pierre de
Neuker.
N nk
Izak van Langevelde
2019-01-06 12:16:29 UTC
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Het is 'm naar het hoofd gestegen?
Grinnikend door het leven...
BugHunter
2019-01-06 12:21:50 UTC
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Jaja.

Maar we kennen allemaal Naaktgeboren, da's nog
niet zo'n mirakel, maar ook poepjens enz. Tegen-
woordig gaat dat veranderen vrij makkelijk.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ruud Harmsen
2019-01-07 06:45:09 UTC
Post by BugHunter
----------------------
[...]
En daarna kocht hij pandjes aan de Hardebollenstraat in Utrecht?
Ruud Harmsen, http://rudhar.com
J. J. Lodder
2019-01-06 12:54:26 UTC
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Laat me raden, hij heette Hein?

Jan
NNK
2019-01-06 12:58:44 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
En hij had zeker geen obesitas?
N nk
BugHunter
2019-01-06 15:59:49 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by BugHunter
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
[...]
Nee, en was ook dik.

Maar ik ging met zijn dochter om, en toen belde
hij op omdat zijn dochter niet kon komen. Mijn
zusje nam op. Ze zei later tegen mij: er belde een
man voor je en die wilde zijn naam niet zeggen.:-)
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk