Nice day for a lynching!
Izak van Langevelde
2018-02-20 09:40:03 UTC
Gespot door een zus van mij: de Fryske Akademy schrijft een
dichtwedstrijd uit: "Een jury kiest 10 winnaars uit, die in de binnentuin
van de Akademy worden opgehangen" (bron: Friesch Dagblad)
Grinnikend door het leven...
pe
2018-02-20 10:09:25 UTC
Post by Izak van Langevelde
Gespot door een zus van mij: de Fryske Akademy schrijft een
dichtwedstrijd uit: "Een jury kiest 10 winnaars uit, die in de binnentuin
van de Akademy worden opgehangen" (bron: Friesch Dagblad)
Fryske mores, je went er nooit aan.
👾 pe 👾
Maarten van Tilburg
Alles went, zelfs hangen
Ruud Harmsen
2018-02-20 15:22:34 UTC
Post by Izak van Langevelde
Gespot door een zus van mij: de Fryske Akademy schrijft een
dichtwedstrijd uit: "Een jury kiest 10 winnaars uit, die in de binnentuin
van de Akademy worden opgehangen" (bron: Friesch Dagblad)
Iraanse toestanden.
--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com